HARD WORKING SINCE 1986

Firma SoRoTo® została założona w 1986 roku i jest ona wiodącym producentem mieszalników o wymuszonym działaniu oraz przenośników taśmowych. SoRoTo® prowadzi dystrybucję zarówno do wypożyczalni, jak i dealerów w ponad 50 krajach.

SOROTO® TO ORYGINAŁ

Oryginalny mieszalnik o wymuszonym działaniu SoRoTo® z opatentowanym systemem mieszania ustawił wysoką poprzeczkę na rynku europejskim.

W budownictwie europejskim panuje tendencja w kierunku ulepszania środowiska pracy, zwiększania wydajności i rentowności. Dlatego nadal ważne jest, abyśmy opracowywali maszyny, które będą w stanie sprostać jutrzejszym standardom.

Nasze produkty tworzymy we współpracy z klientami. Często jesteśmy pierwsi, jeśli chodzi o nowe konstrukcje i ulepszenia – ostatnio wprowadziliśmy kontroler pyłu SoRoTo®.

MASZYNY, KTÓRE DZIAŁAJĄ OD SAMEGO POCZĄTKU

W SoRoTo® kładziemy nacisk na jakość, trwałość i wydajność oraz na ergonomię.

Opracowanie nowej maszyny lub części zajmuje około 3 lat, głównie dlatego, że najpierw wypróbowujemy serię komponentów, a następnie projektujemy maszynę spełniającą wszystkie nasze potrzeby. Niezwykle ważne jest dla nas, aby maszyny wytrzymały trudne i wymagające uwarunkowania na placu budowy.

Wszystkie nowe maszyny SoRoTo® zostały dokładnie przetestowane przed wprowadzeniem na rynek.

JAKOŚĆ, WYDAJNOŚĆ I TRWAŁOŚĆ SĄ KLUCZOWE

We wszystkich obszarach firmy, zarówno w dziale produkcji, jak i administracji, stawiamy na jakość, wydajność i trwałość.

Na przykład silniki przekładniowe do mieszalników o wymuszonym działaniu SoRoTo® są wybierane pod kątem maksymalnej wydajności i minimalnego obciążenia silnika, a także środowiska. Silnik przekładniowy mieszalnika o wymuszonym działaniu SoRoTo® jest zatem mocniejszy i działa dłużej niż inne.

 

 

Aby pozostać skoncentrowanym na naszych trzech słowach kluczowych, w grudniu 2016 r. pozyskaliśmy nowego dyrektora generalnego.

Hans Terney Rasmussen ma długoletnią karierę jako dyrektor generalny kilku większych firm z branży budowlanej (między innymi: ABEO, ME-FA A/S), dzięki czemu mamy pewność, że jesteśmy w dobrych rękach.

Ponadto niedawno przenieśliśmy całą firmę do nowej siedziby w Glostrup, niedaleko Kopenhagi. Oznacza to, że dział produkcji, magazyn i administracja są teraz w jednym miejscu; nasze codzienne życie zawodowe i środowisko uległy poprawie; praca jest bardziej wydajna i przyjemniejsza! W rezultacie nasze usługi również się poprawiają.